Nutron Drift devICE Ford Focus RS mk3

  • Kod: MOTO31
  • Producent: Nutron
  • Dostępność: Dużo Dużo
  • Dodaj recenzję:
  • Cena brutto 1 349,00 zł

OPIS

Ford Focus RS mk3 to samochód dostarczający bardzo wielu niezapomnianych wrażeń z jazdy, począwszy od szybkiego pokonywania zakrętów w drodze po przysłowiowe bułki, poprzez pogoń za czasem na odcinkach specjalnych i torach, a kończąc na efektownych slajdach, nawrotach i driftach. Jednak dla wielu użytkowników nawet tak wysoki ładunek emocji mógłby być jeszcze wyższy. 

I właśnie dla tej grupy Nutron Pro Moto, przy wydatnej pomocy kilku zapaleńców,  powołało do życia produkt, który jest absolutnie nr 1 w kategorii generatorów uśmiechu dla użytkowników 3ciej generacji Foki RS. Panie i Panewki z nieukrywaną dumą przedstawiamy Drift devICE – urządzenie, które zmienia zasady gry i sprawia, że Twój samochód staje się jeszcze lepszą maszyną do nabijania ekstremalnie wysokich poziomów fun factor. 

Drift devICE to wpinane w port OBD2 małe urządzenie, które w spektakularny sposób zmienia pracę hamulca ręcznego. Od tej pory nawet minimalne zaciągnięcie ręcznego, bez potrzeby wysprzęglania auta, powoduje natychmiastowe rozpięcie tylnego napędu i zaciśnięcie szczęk hamulca na tylnych kołach – zaciśnięcie realizowane z potężną siłą przez pompy ABS, a nie wasze mięśnie. Efekt jest piorunujący, a skuteczność hamowania absolutna. Od teraz szybkie, nie wymagające zaangażowania siły, podcięcia auta, które do tej pory były zarezerwowane dla rozwiązań bazujących na hydraulicznej łapie, możesz doświadczać w swoim Focusie RS mk3. Bez potrzeby instalacji hamulca hydraulicznego, przy użyciu oryginalnego ręcznego i nie tracąc gwarancji na auto. 

W odróżnieniu od konkurencji, Drift devICE działa w każdym trybie jazdy (Normal / Sport / Track / Drift) oraz nie wymaga specjalnej, połączonej z OBD2 wajchy. Co ważne jest sporo tańszy. Ze względów bezpieczeństwa oraz aby uniknąć przypadkowej aktywacji, urządzenie działa dopiero po pełnej dezaktywacji systemu ESC. Dla pełnej wygody i maksymalizacji doznań zachęcamy do używania urządzenia w zestawie z nakładką na ręczny Nutron Handbrake Mod, którą można nabyć w zestawie z Drift devICE lub w późniejszym czasie ją dokupić.

 

ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:

  • urządzenie Drift devICE,
  • bon upoważniający do darmowego / wymaganego przeprogramowania sterownika auta (*)

 

KWESTIE BEZPIECZEŃSTWA

Urządzenie nie jest przeznaczone do użytku na drogach i w miejscach publicznych. Wpinaj urządzenie w port OBD2 tylko i wyłącznie na zamkniętych, niepublicznych miejscach przeznaczonych i nadających się do wyczynowego użycia hamulca ręcznego. W razie powrotu na publiczną drogę lub zakończenia jazdy zawsze wypnij urządzenie z portu OBD2. Użycie hamulca ręcznego podczas jazdy wiąże się z natychmiastową i dla niedoświadczonych kierowców nieprzewidywalną zmianą zachowania auta.

(*) Programowanie obejmuje zupełnie inny obszar sterownika niż popularny chip tuning realizowany indywidualnie przez tunera lub urządzenia typu COBB. Użycie wymienionych rozwiązań przed lub po „naszym” programowaniu nie ma jakiegokolwiek wpływu na ich funkcjonowanie. Nasza modyfikacja nie jest wykrywalna przez serwis i nie ma wpływu na gwarancję auta, a serwis podczas ewentualnych programowych uaktualnień auta nie skasuje jej.

Aktywacja mikrokontrolera w aucie użytkownika musi zostać dokonana osobiście przez producenta lub autoryzowanego sprzedawcę:

 

 

NOTA:

Ten produkt został wyprodukowany tylko i wyłącznie do celów pokazowych i nie może być używany na drogach publicznych. Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki użycia go w innych celach niż cele pokazowe, a w szczególności za śmierć, obrażenia ciała, uszkodzenia mienia w tym samochodu.

Instalacja modyfikowanych i tuningowych części w samochodzie niesie za sobą ryzyko utraty gwarancji jak i ubezpieczenia auta.

DANE TECHNICZNE:

  • urządzenie wpinane w port OBD2,
  • aktywacja poprzez minimalne podniesienie wajchy hamulca ręcznego,
  • natychmiastowe i mocne blokowanie tylnych kół realizowane poprzez pompy ABS,
  • nie wymaga wysprzęglania, napęd rozłącza i załącza się automatycznie,
  • możliwość jednoczesnej współpracy z innymi urządzeniami wpinanymi w OBD2 przy użyciu przewodu typu „Y”,
  • współpraca z fabrycznym drążkiem ręcznego,
  • system otwarty na przyszłe upgrade-y i nowe funkcje,
  • działa w każdym z trybów jazdy Normal / Sport / Track / Drift,
  • wymaga pełnej dezaktywacji kontroli trakcji (5 sekundowe przytrzymanie przycisku ESC),
  • kompatybilność z nakładką na ręczny Nutron Handbreak Mod,
  • wymaga przeprogramowania sterownika auta u tunera (*),
  • bezproblemowa współpraca z chipowanymi autami,
  • rozwiązanie przyjazne dla gwarancji auta,
  • gwarancja na produkt 24 miesiące.