Choć to „tylko” płyta to bez wątpienia jest produktem, któremu poświęciliśmy niesamowicie dużo czasu na etapie projektowania, prototypowania i testowania. Po prostu nie chcieliśmy zostać kolejnym producentem kolejnej płyty pod silnik. W odróżnieniu od produkowanych również przez nas wersji aluminiowych, opisywana płyta została wykonana z kompozytów i aramidu (kevlaru) dzięki czemu jest bardzo lekka, a jednocześnie wytrzymała.
Za cel postawiliśmy sobie pogodzenie następujących funkcjonalności:
- poprawienie w znacznym stopniu ochrony podwozia względem serii,
- zachowanie wystarczającej wentylacji przy jednoczesnym uniknięciu kanałowej konstrukcji wlotów,
- utrzymanie jak najlżejszej wagi zestawu przy jednoczesnym wysokim poziomie ochrony,
- zastosowanie konstrukcji modułowej, dzięki której możemy w zależności od potrzeb użyć dodatkowych akcesoriów,
- łatwość montażu i demontażu,
- być płytą, która z powodzeniem może zastąpić seryjną i dawać korzyści nie tylko podczas używania auta na torze, ale także w ulicznych warunkach.
Łatwo nie było, ale z całą odpowiedzialnością stwierdzamy, że się udało. Produkt jest lekki, łatwy w montażu, chroni zdecydowanie lepiej niż seria, jednocześnie będąc bardziej wytrzymały i tańszy.
W odróżnieniu od konkurencyjnych płyt nie zastosowaliśmy ładnie wyglądających ale niebezpiecznych kanałów uzyskując (potwierdzone testami) chłodzenie dzięki odpowiednim sekcjom z nacięciami.
Ale to nie wszystko. Możemy w łatwy sposób „wyważyć” otwory aby zamontować akcesoryjne NACA Duct-y.
Liczymy, że płyta trafi nie tylko do aut używanych na track days, superOES itp. ale przede wszystkim do każdego RSa, którego właściciel nie jest w stanie pogodzić się z posiadaniem seryjnej, odkształcającej się welurowej maty. Co gorsza maty, która trzymając długo wilgoć i dotykając bezpośrednio elementów podwozia przyczynia się do ich bardzo szybkiej korozji.
NOTA:
Ten produkt został wyprodukowany tylko i wyłącznie do celów pokazowych i nie może być używany na drogach publicznych. Nie ponosimy odpowiedzialności za skutki użycia go w innych celach niż cele pokazowe, a w szczególności za śmierć, obrażenia ciała, uszkodzenia mienia w tym samochodu.
Instalacja modyfikowanych i tuningowych części w samochodzie niesie za sobą ryzyko utraty gwarancji jak i ubezpieczenia auta.